22 Şubat 2015 Pazar

Lux Serisi (1-2) -Jennifer L. Armentrout 👽

Herkese Merhaba =) Bugün iki  haftadır beni yemek yiyip içmekten alıkoyan,birçok sayfasında kendimi kaybedip otobüs içinde kahkaha attığım,okul cafesinde kıpkırmızı kızarıp gülümseten bir seriyle karşınızdayım.


Seri gerçekten çok akıcı bir dille yazılmış olaylardan meydana geliyor.İki haftada ilk iki kitabını bitirdim ve hemen yazıp sizlere aktarmak istiyorum.Bu seri aslında beş kitaptan oluşuyor ve ben beşi birden bitince yazıcaktım.Ama onun yerine okuduğum gibi yorumlamak ve kitap hakkıındaki hislerimi net olarak yansıtmak istediğimden seriyi bölerek anlatıcam sizlere.

1)OBSİDYEN:

Kitabın ana karakterleri Katy ve Daemon.Ama iki karater dışında çok fazla yer alan karakterlerde var romanda.Katy babasının ölümünden sonra küçük bir kasabaya taşınır ve beklendiği gibi karşılanmaz.Kendisi dersler konusunda son derece başarılı,ailesine göre uslu,çok sosyal olmayan ve kitap bağımlısı biri.Taşındığı küçük kasabadaysa onun aksine her dakika ordan taşınması için ona sebepler vericek insanlarla taşınır.Fakat bu "insanlar" gerçekten bu kadar kötü olabilirler miydi?Ve neden inanılmaz seksi ve harika görünüşlülerdi?

Tanıştığı andan itibaren Daemon'dan her dakika hoşlanmayan ve bir o kadarda onun çekimine kapılan Katy için doğrularının değişme zamanı gelir.Daemon kendinden nefret etmesi için arkadaşlarıyla elinden geleni yapar ama kız kardeşi Dee Katy'nin arkadaşlığından hoşlanır ve buna engel olmaya çalışır.Katy Dee'nin en yakın arkadaşı olur ne olursa olsun ve bu arkadaşlık ona çok fazla şey getirirken tehlikeyide beraberinde getirir.


Zamanla Katy bir şeyler anormal olduğunun farkına varır.Daemon'nın,Dee'nin ve arkadaşlarının yok olan ve dünyaya milyonlarca uzaklıkta olan Luxen gezegeninden gelen ışık varlıkları olduğunu öğrenir.Fakat Luxen gezegenini yok eden Arumlular(kötü uzaylılar) dünyada Luxen avlamaktadırlar.


-Hey Kedicik,gizli ninja fln.mısın sen?(Katy ilk Arumlu öldürdüğünde Daemon'ın tepkisi)

Tüm bunların yanında Savunma Departmanıda uzaylıları insanların içinde asimile olmalarına zorlarlar.Her an hayatları izlenen Luxenliler için özgürlük yok,Yarının hatta bir dakika sonralarının bile garantisi yok.Ve bunlardan haberi olan insanlar birer birer yok olmaktalar.Aslında delicesine zıt karakterle sahipte olsalar,inkarda etseler Katy ve Daemon koşulsuz ve geri dönülmez şekilde birbirlerine aşık olurlar.

Birde uzaylılar insanların yanında yeteneklerini gösterdiklerinde insan üzerinde izdenen ışık bırakırlar.Bu ışıksa Arumlular için işaret fişeği gibidir.Katy bu savaşta Daemon'ın yanında kalmazsa Arumlular tek tek saldırıya geçerler.Arumları Luxenliler dışında öldüren tek şey ise "obsidyen".Daemon Katy'e obsidyenden bir bıçak sonrada kolye verir yandaki gibi.

En son saldırı olduğunda Katy ölümcül yara alır ve Daemon onu iyileştirir.Bu sayede aralarında bir bağ oluşur ve Katy'nin henüz haberi olmadan DNA'sı değişir ve yarı insan yarı uzaylı olur.Peki ya sonra?İlk kitapta şimdilik buraya kadar olaylar anlatılıyor.

Nefesimi tutarak okuduğum kitaplardandı ve tek kelimeyle inanılmazdı.Bu serinin tek kötü yanı aşırı bağımlılık yapabiliyor.Şidetle okumanızı öneriyorum!!



-Eğer uzaylılar gerçekse lütfen Daemon Black onların arasında olsun.








Kitabın book trailer'ı Youtube'da yapılmış.Sizler için onuda koyuyorum.İyi seyirler =)


2)ONİKS

Serinin ikinci kitabı açıkçası birincisinden çok daha güzel ve heycanlıydı.Keşke bitmeseyidiyorum şimdi.Biliyorumdaha serinin bitmesine üç kitap var fakat bu bilmiyorum bir başka harikaydı.

Sevgili Katy'miz bu kitapta deliler gibi aşık olmasına rağmen inadından vazgeçmeyip sonuna kadar direniyor Dameon'a.Ama bu direniş onun çok büyük sorunlara yol açmasına sebep olucak.Katy aralarındaki bağ yüzünden Daemon'ın ondan hoşlandığını ve iyi davrandığı zanneder ta ki bğın hisleri etkilemediğini öğrenene kadar.

Bu kitapta Arumlar'dan daha tehlikeli olan Savunma Dairesi kasabadadır.Ve tehlike çanları yüksek sesle çalar onlar için.Bunların yanında okula yeni biri gelir,Blake.Ve Katy çok yanlış kişilere güvenir ve bunların sonunda ölümlere yol açar istemedende olsa.Yol açtığı şeylerin vicdan azabı aslında Daemon'a deliler gibi aşık olduğunun itirafını sağlar.


Katy hiçbir şeyi zarar vermek için yapmıyordu aslında,sadece aşık olduğu adamı ve en yakın aradaşını korumak istiyordu.Kendini korumak istiyordu.Daemon'ın onu bakılcak bir sorumluluk veya bebek gibi korunmasız kalamıcağını düşünmesini istemiyordu.Ve bunlarla beraber inanılmaz güçlü yetenekleri olduğunu o ve birçok kişi öğrenirler.

Tüm bunlarla beraber yepyeni sırlar ortaya çıkmaktadır.Okurken inanın Daemon gerçek olsun diye milyonlarca kez dua etmişimdir.İnanılmazdı.Üçüncü kitaba geçicem fakat kalbim ne kadarına dayanır bilmyiorum.Heycan ve olaylar o kadar farklı ki.Hiç düşünmediğim şekilde ilerliyor kitap.

Her şey biryana 19 yaşındayım ve şimdiye kadar hiç kimsenin hissettirmediği o kadar çok duyguyu yaşadımki bu kitapta.Kitabı okurken sanki ilk kez ağladım,ilk kez utanıp kızardım.Hiç düşünmediğim birçok şeyi düşündüm.Karakterlerle birlikte o anı,mutluluğu,acıyı yaşamış oldum.Bu yüzden yazarın hakkını vermek gerek.Romanda olaylar harika olsada bir duyguyu manevi olarak insana yaşatmak bambaşka bir şey ve bunu çok nadir yazarlar yapabilir.Jennifer L. Armentrout'un okuduğum ilk kitaplarıydı ama diğer tüm kitaplarını okuma kararı almamı sağladı.

(Bu sayfa ve önceki iki sayfayı resmen hissettim.)

Ve açıkçası merak ettiğim birkaç şey oldu.Eğer ben olsaydım diyerek düşününce sanırım Daemon ne derse inanabilirdim ve öyle olsaydı Katy'nin yaptığı hataları yapmamış olurdum.Ama acaba benim şansıma daha mı kötü olurdu işler?Katy kadar paranoyakça düşünmeyebilirdim daha çok hislerimi yansıtmak isteyebilirdim ama bunların sonucu nasıl olurdu acaba?Keşke öğrenebilceğim böyle tahmin makinem olsaydı.Luxenler yok gerçekte biliyorum fakat sizce gerçekten gezegende yalnız mıyız?(Ben yalnız olduğumuza inanmayan taraftanım desem yalan olmaz.Koskoca evren tek biz olcak değiliz ya sonuçta.)Serinin geri kalan üç kitabınıda bitirdiğim zaman tekrar bu kitaplar hakkında bilgi vericem.Haftaya bir başka kitapla görüşmek üzere,iyi okumalar =)


-Daemon Black bütün gelecekteki kitap erkek arkadaşlarımla beni mahvediyor.








İkinci kitabında trailer'ı Youtube'da yayınlanmış onuda aşağıya koydum,iyi seyirler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder