18 Haziran 2015 Perşembe

Gece Evi Serisi - P.C. Cast Kristin Cast

GECE EVİ

Merhaba Birçoçuktunsen okurları =) Bu gece sizlere çok çok sevdiğim özel bir seriyi anlatmak istiyorum.Açıkçası kitaplığımda bulunan en uzun kitap serisi ile karşınızdayım desem yalan olmaz.Gece evi serisi tam 12 kitaptan oluşuyor.Böyle söyleyince başlamak ve bitirmek sanki çok uzun zaman alcakmış gibi gelebilir ama inan öyle olmuyor.

Karşınızda inanılmaz hayal gücüne sahip yazarlar bulunuyor.P..C Cast aslında Kristin Cast'in annesidir.Ve tüm seriyi birlikte yazarlar.Bu seriye başladığımda henüz yedi kitabı çıkmıştı.Ama hepsini çok çabuk bitirdim ve sonra sekizinci kitap çıkana kadar bir sene başka kitaplar okudum.Sonra bu yıl fark ettim ki yazarlarımız beş kitap daha yazıp seriyi bitirmiş.Hemen kitapçıya gidip beş kitabı da aldım ve bir ay boyunca sabah akşam onları okuyarak bitirdim.Film olmasını çok isterdim çünkü çok farklı bakış açılarından yazılmış üstün hayalgücü ürünü olan bu kitaplar sizi eminim hemen etklicektir.Kitap Tulsa'da vampir okulunda(Gece Evi deniyor buraya)geçen iyinin ve kötünün yeryüzünde şekil bulmuş hallerinin savaşını anlatıyor.





























Ve bu mücadele içinde alınan kararlar,yaşanılan acı kayıplar,mitolojik ve büyüleyici betimlemeler dirensenizde başka bir dünyaya alıp götürüyor sizi.Aşkın,savaşın,bağlılığın,masumiyetin ve kirlenmiş ruhların bitmek bilmeyen olayların arasında zamanın nasıl geçtiğini anlamıcaksınız bile.Ana karakterlerin beşinde elementsel güç vardır.Hava,su,toprak,ateş ve bunların hepsine sahip olan en güçlü element ruh.Çeşitli ritüellerle çağrılıp Tanrıça Nyx'in onlara verdiği yetenekleri kullanmalarını sağlarlar.Birde savaşçılar var tabi ki.Ve aklına gelebilcek bir sürü farklı ultra güçlü karakterler.


Yazarlarımız bu seriye özel olarak vampir okulunda yani Gece Evinde okutulan Çaylak El Kitabı 101 ders kitabınıda yazmışlar.Ve o da oldukça ilgi çekici bir kitap olmuş.Seriye özel ek (karakterler için aslında)kitap olarak,Nyx-Gece Evi'nin Gizemi,Ejderha'nın Yemini-Gece Evi Serisi,Kalona'nın Düşüşü ve Neferet'in Laneti yazılmıştır.Özellike serinin hayranları için her biri ayrı anlam taşıyor.Kitabın sayfalarına mitolojik bilgilendirme amaçlı koyulan resimler sanki o dünyanın gerçekliğini bie kanıtlar nitelikte.Lakin böyle bir dünya olmasını ister miydim?TABİ Kİ!!Umarım sizlerde seversiniz,iyi okumalar =)


Buarada serinin fanları olduça fazla.Ritüeller için mumlara çok sayıda "House of Night" yazısı ve sembolleri konulmuş.Seride geçen makyaj türleri ve kıyaetlerden bahsetmiyorum bile.Çünkü bunlar bir yana birçok serinin fanı hikayede geçen vampirlerin alınlarında bulunan ay sembollerini kendi yüzlerine yaptırmış bulunuyor.Birde duyduğuma göre film için anlaşma yapılması planlanıyormuş.


 Kitabımızın book trailer'ı Youtube'da yapılmış.Sizler için onuda koyuyorum.İyi seyirler =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder