17 Haziran 2015 Çarşamba

Lux Serisi (3-4) - Jennifer L. Armentrout 👽

Uzun bir aradan sonra herkese tekrardan merhaba =) Üniversite öğrencisi olduğum için geride kalan final haftalarımdan,eve dönüşümden ve birazcıkta dinlendikten sonra artık tekrar sizlerleyim.Bu arada bitirdiğim kitaplarda oldukça fazla ama öncelikle en sevdiğim uzaylı serisinden başlamak istiyorum.Bu serinin son kitabını buaralaokuduğumdan ve ayrı değerlendirmek istediğimden onu sona saklıcam.

3) OPAL:
Serinin 3.kitabında  olaylar çok farklı bir boyuta ulaşıyor.Dameon'ın öldüğü sanılan kardeşi ortaya çıktığından beri herkesin içinde bir huzursuzluk vardır.Çünkü  Dawson (Dameon'ın kardeşi) sevgilisi Beth'le birlikte yok oldutan önce olduğu gibi değil daha sessiz daha sakin biri olmuştur.Ve yavaş yavaş olaylar değişir ve Beth'i Daidalos'un elinden kurtarmak için planlar yapılmaya başlanır.

Açıkçası ilk iki kitaptan sonra daha çok strateji  ve plan üzerineyazılmış olduğundan olaylar daha yavaş olmuş ve bu yüzden bu kitap benim için diğer ikisinin gölgesinde kalmış birazcık.Ama yazarımız öyle bir hale getirmiş ki olayları  sonunu okuduktan sonra hemen 4.kitaba geçmek istiyor insan.Yani en azından benim için öyle oldu.

Tüm bunların yanında süpriz bir isim bu kurtarma planına dahil oluyor ve plana çok farklı bi boyut getiriyor.Tahmin edebilir okuyanlar,Black ve tabi bir de Luc var.Plan aslında bir anlamda onlar için intihar girişimi gibi bir şey ama Dawson kendini öldürtmeden hep birlikte kurtarma operasyonunu yapmak zorundaydılar.Weather Dağı'na gidip Beth'i kurtarırlar fakat Black hepsine oun oynamıştır ve sayesinde dağdan hepsi çıkamamıştır.Katy içerde kalır.Arumlarla ve bir de Daidalos'la birlikte.Ve o an Dameon aslında şimdiye kadar hiç söyleyemediği o iki kelimeyi haykırır ona.Seni Seviyorum Katy.Hep sevdim.He de seveceğim.Seni almaya geleceğim.Seni...

İşte bu noktadan sonra oturup kitabı baştan sona düşünme sürecine girmiştim ben.Bitmesi bir hafta kadar uzun sürmüştü ama bitişiyle sizi de o düşünme sürecine sokacağından eminim.Bu arada her kitapta olduğu gibi bu kitabında isminin Opal olmasının anlamı var.Luxenler ve melezler opal taşıyla birlikte güç kazanıyorlar ve Onixe karşı direnç gösterebiliyorlar.Devamnı ise siz okuyup öğrenin çünkü daha fazlası var.

Kitabın book trailer'ı Youtube'da yapılmış.Sizler için onuda koyuyorum.İyi seyirler =)

4)KÖKEN:
Yazarımız önce ki kitapta ne kadar durgunsa bu kitapta tam tersini yapıp olayları ard arda sıralamış.Ve serinin en güzel kitabı bence bu olmuş.Gerçekten aklınıza bile gelmicek durumlara giriyor kahramanlarımız.Ve o başından beri nefret ettiğimiz karakterler yavaş yavaş ölüyor.Hoş bazılarının ölmesini istemezdim ama Katy taraftarı olunca ister istemez üzülemedim desem yalan olmaz.
Ve Daemon...Tam bir efsane erkek karakteri.Zaten Daemon gibi bir insan olcağına ömrüm boyunca inanmazdım bu yüzden yazar onu Luxen'li bir uzaylı yapmakla en doğrusunu yapmış.Ne kadar kibirli olsada aşkına bağlı kalmak için evlenmek için yanıp tutuşan çok erkek yoktur.Ama dünya kıyamete sürüklenirken,işkencelere maruz kalmışken ve sizi bulmak için üstünüze bir ordu salınmışken evlenmek isteyense bence yoktur.Daemon hariç..Katy ile sahte kimliklr üzerinde bile olsa evlenirler.

Kitabımıza yeni bir tür dahil olur.Uzaylı baba ve melez anneden olan Köken çocuklar!!!

Kökenler ultra mega güçlere sahip çocuklar desem yeridir.Luxenlerden çok daha güçlüler ve zihin okuyabiliyorlar.


Katy yakalandığı için milyon işkenceye maruz kalır ve Daemon sırf onu görmek için yangına körükle giderek Daidalos'a teslim olur.
Birlikte kaçmayı başarırlar ama peşlerine hükümetin ordusunu takarak.Ve orduyu atlatmanın yolu ne olabilir?KAOS.Büyük bir olay çıkararak kendilerini ifşa ederler ve karmaşa başlar.Ordudan kaçarlar ama dünyaya milyonlarca yeni Luxen gelmesini sağlarlar.Ne için mi?Farkında bile olmadan dünyayı ele geçirmek isteyen Luxenler olduğunu öğrenirler ve bu kaosları onları dünyaya getirmek için tam bir davet olmuştur.

Ne olursa olsun Katy için Daemon dünyayı yakmaya hazır.Karşısına biri dahi geçse yok etmeye kararlı.Katy'de öyle.Bu kitabı ise iki günde bitirip beşinci kitaba başladım hemen.Çünkü efsane bir şekilde yazılmış gerçekten ve abartısız söylüyorum bunu!=)

Kitabın book trailer'ı Youtube'da yapılmış.Sizler için onuda koyuyorum.İyi seyirler =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder