26 Haziran 2015 Cuma

Lux Serisi (5) - Jennifer L. Armentrout 👽


Biliyorum zaten Lux serisini sizlere tanıtmıştım ama son kitaptan bahsetmememiştim.Şuanda kitabı bitirdim ve içimde inanılmaz duygu karmaşası var.Keşke hiç bitmeseydi.

 Ve burdan yazarımız Jennifer'a sesleniyorum;Sen harika bir kadınsın! Bir kitap ancak bu kadar özen gösterilmiş sonu hak edebilirdi.Her ayrıntıyı tek tek düşünüp acaba sorusuna kesinlikle yer bırakmamışsın.Çoğu yazarın aksine hiçbir şeyi aceleye getirmeyip okurun gözünde(özellikle benim)karakterlere hak ettiklerini vermişsin.Ve en çokta ırk ayrımı yüzünden yaşanılan düşmanlığın aslında ne kadar gereksiz olduğunu,hayatın düşmanlık beslemek çok kısa olduğunu en güzel şekilde okurun kitapta ki olaylara empati göstermesini sağlayarak başarmışsın!

 Kitabı bitirdiğim gibi bunları yazmak istedim.Tekrardan böyle bir seriyi yazdığın ve bizlerle paylaştığın için teşekkürler güzel kalpli yazar !!💕

5)DİRENİŞ:
Abartısız söylüyorum serinin en heycanlı,en olaylı,en duygusal olarak tavan yapmış kitabı kesinlikle DİRENİŞ.
Okurken o kadar çok şeyi fark etmemi sağladı ki.Buarada geneldemalaesef durmadan spoiler veriyorum farkında olmadan ama bu kitap için tek kelime etmicem çünkü her kelime spoiler olabilcek durumda.Sonunu muhteşem şekilde bitirmiş yazarımız daha öncede belirttiğim gibi ama ilk önce ağladım sonra sevinip hem gülüp hem ağladım.Kitabı okumaktan çok yaşıyorum desem yerinde olur.
Bu satırlar beni benden almıştı çünkü günümüzde kaç erkek Daemon gibi sevdiği kızın yaptığı birçok hareketi sanki kendide yapmış gibi düşünür ki?Çok özel ve anlamlı geldi bana açıkçası.
Bundan başka daha fazla sayfa aylaşmak isterdim ama bu sefer kendimi tutucam ve daha fazla soiler vermeden kitabı book trailerı'nı koyucam.Ve en kısa zamanda almanızı şiddetle tavsiye ediyor aldıktan sonra seriyi ışık hızında bitirceğinizi adım gibi biliyorum !👽
Vee kitabımızın book trailer'ı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder